GTC MOTRIO SRBIJA

Kompanija RENAULT SAS napravila je ovaj sajt u korist kompanije KEOS doo, za lične podatke njenih korisnika. Ovaj web-sajt takođe omogućuje pristup servisima i onlajn zakazivanje termina. Korišćenje ovog sajta podleže opštim uslovima korišćenja, koji su detaljno navedeni u odgovarajućem odeljku ovog sajta, i svim važećim zakonima. Kada posećujete, pretražujete i koristite ovaj sajt, prihvatate bez ograničenja opšte uslove korišćenja, koji imaju prednost nad svakim drugim sporazumom koji možda imate sa kompanijom RENAULT SAS, KEOS doo ili članovima mreže Motrio Srbija.

Ovaj web-sajt je objavila kompanija: RENAULT SAS

RENAULT SAS

13-15 Quai Alphonse le Gallo Boulogne-Billancourt.


OPŠTI USLOVI I ODREDBE

 Vaš pristup ovom sajtu i njegovo korišćenje uslovljeni su vašim uvažavanjem uslova i odredaba navedenih u nastavku, kao i svih važećih zakona.


1-    DEFINICIJE

Za potrebe ovih uslova i odredaba:

„UIO“ označava ove opšte uslove i odredbe korišćenja, koji definišu uslove i odredbe onlajn rezervacije servisa.

„Sadržaj“ se odnosi, ali ne isključivo, na uređenje ovog sajta, obraćanje uprave, crteže, ilustracije, slike, fotografije, grafikone i dijagrame, brendove, logotipe, akronime, nazive kompanija, audio-vizuelni materijal, multimedijalni materijal, vizuelni sadržaj, audio-sadržaj, kao i svaki drugi sadržaj prikazan u okviru ovog sajta.

„Elementi“ se odnosi na različite funkcije i informacione elemente na ovom sajtu.

„Usluge“ označava svaku operaciju održavanja i popravke vozila koju obavlja neki servis Motrio i odnosi se kako na delove tako i na obavljen posao.

„Servis Motrio“ se odnosi na svaku radionicu koja je član mreže Motrio i kao nezavisan izvođač obavlja posao u okviru „usluga“. Servis Motrio, nezavisan izvođač, snosi odgovornost za sve informacije bilo koje vrste koje može navesti na ovom sajtu, što se posebno odnosi na njegove odgovore na zahteve ili pitanja korisnika.

Grupa Renault“ obuhvata kompanije Renault S.A.S i KEOS doo.

„RENAULT SAS “ se odnosi na kompaniju RENAULT SAS.

„Sajt“ se odnosi na sajt „Motrio.rs“, koji je objavila kompanije RENAULT SAS  i KEOS dooi koji omogućuje pristup „elementima“. Ovaj sajt obuhvata sadržaj, softvere, programe, alatke (programiranje, navigacija itd.), baze podataka, operativne sisteme, dokumentaciju i sve druge elemente koji ga sačinjavaju, ažuriranja i nove verzije ovog sajta koje može napraviti kompanija RENAULT.

„Korisnik“ se odnosi na fizičko lice koje je punoletno (ili na poslovno sposobnog maloletnika sa punom poslovnom sposobnošću) koji može da preuzme obaveze u skladu sa Zakonom o Zaštiti podataka ličnosti i  pretražuje ovaj sajt za svoje potrebe, za strogo ličnu upotrebu, sa ciljem korišćenja „usluga“.

„Vozilo“ označava bilo koje motorno vozilo bilo koje marke.


2 – SVRHA SAJTA

Svrha sajta je omogućavanje komunikacije između – s jedne strane – korisnika kojem treba usluga za njegovo vozilo i – s druge strane – servisa Motrio koji će po svemu sudeći pružiti uslugu.

U tu svrhu sajt dozvoljava korisniku da:

·      Pronađe informacije o uslugama koje pružaju servisi Motrio;

·      Identifikuje uslugu(e) i servis Motrio koji će je (ih) po svemu sudeći pružiti za određeno vozilo;

·      Izvrši onlajn rezervaciju usluge za svoje vozilo kod servisa Motrio;

·      Ovo nije konačna lista i kompanije RENAULT SAS   i KEOS doo može da je modifikuje u bilo kom trenutku a da za to ne bude pozvana na odgovornost.

Podrazumeva se da kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo zadržava pravo da bilo kada i bez prethodnog obaveštenja izmeni informacije na sajtu, posebno one koje se odnose na uslove i odredbe zakazivanja termina za pružanje usluga.

Korišćenje sajta je besplatno. S obzirom na svrhu sajta, korisnik prihvata činjenicu da bilo koja usluga koju pruža neki servis Motrio (uključujući i pripremu posebne fakture, po potrebi, kao deo naloga za popravku koji je pripremio servis Motrio tokom posete radionici) podleže fakturisanju servisa Motrio i korisnik je dužan da fakturisanu uslugu plati.


3 – PRISTUP SAJTU

Sajtu se može pristupiti putem interneta na sledećoj adresi: https://www.motrio.rs

 Da bi na sajtu zakazao termin za pružanje usluge, korisnik mora da navede registarski broj svog vozila i svoje lične podatke (prezime, ime, broj telefona, imejl-adresu).


4 – LICENCA ZA KORIŠĆENJE SAJTA

Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doopruža korisniku lično, neisključivo, opozivo, neustupivo, neprenosivo i besplatno pravo na korišćenje ovog sajta, njegovog sadržaja i njegovih elemenata.

Licenca se daje korisniku isključivo za njegove ili njene potrebe, što isključuje komercijalnu upotrebu ili stvaranje profita korišćenjem svih ili nekih delova sajta i/ili elemenata.

Korisnik ne stiče nikakva druga prava što se tiče sajta, sadržaja i/ili elemenata, osim onih koja su ovde navedena.


5 – USLUGA SERVISA MOTRIO

5.1. ZAHTEV ZA ZAKAZIVANJE TERMINA

Da biste zakazali termin za pružanje usluga:

1-     Upišite registarski broj i kilometražu automobila

2-     Izaberite uslugu(e)

3-     Izaberite lokaciju pružanja usluge

4-     Izaberite servis

5-     Izaberite jedan ili više termina

6-     Upišite kontakt informacije


5.2 – ZAKAZIVANJE TERMINA

Servis Motrio koji je izabrao korisnik razmatra zahtev za zakazivanje termina i:

·      Potvrđuje zahtev za zakazivanje termina tako što izabira jedan ili dva datuma koja je korisnik predložio; korisnik i servis Motrio dobijaju imejl; ili

·      Šalje zahtev za promenu termina tako što će predložiti dva druga datuma; ili

·      Odbija zahtev.

Korisnik dobija imejl ili telefonski poziv na kraju usluge.

Korisnik može kad god poželi da pošalje nov zahtev za zakazivanje termina.


5.3 – MENJANJE TERMINA

Korisnik ili servis Motrio mogu da modifikuju termin tako što će odbiti zakazani termin. Svako od njih će biti obavešten o odluci druge strane putem telefona ili imejla i u ovom slučaju:

·      Ili korisnik ponovo šalje zahtev za zakazivanje termina;

·      Ili servis Motrio kontaktira s korisnikom radi promene termina.


5.4 – ZAMENA SERVISA MOTRIO

Nakon slanja zahteva za zakazivanje termina ili nakon što je već zakazan termin, korisnik može da zameni servis Motrio tako što će otkazati termin. Korisnik i servis Motrio će dobiti imejl sa obaveštenjem o otkazivanju. Korisnik može da sastavi nov zahtev za zakazivanje termina tako što će izabrati željeni servis Motrio, kao što je prethodno navedeno u odeljku 5.1.


5.5 – OTKAZIVANJE TERMINA

Korisnik može da u svakom trenutku otkaže termin. Servis Motrio će biti obavešten o otkazivanju putem imejla i/ili telefonskog poziva. Preporučuje se da se otkazivanje termina najavi barem 24 časa ranije.

Zakazivanje termina je obaveza korisnika i kad god je moguće korisnik treba da otkaže termin tako što će direktno kontaktirati sa servisom ukoliko je sprečen da prisustvuje. Korisnik će snositi sve posledice u slučaju da ne ispoštuje zakazan termin u odnosu prema servisu Motrio, osim ako ne otkaže termin uz obaveštenje u razumnom roku.


5.6 – IZBOR USLUGE I UNOS INFORMACIJA

Korisnik je odgovoran za izbor usluge koja najviše odgovara njegovim potrebama. U svim slučajevima, po prijemu vozila, servis Motrio će proveriti stanje vozila i njegova dijagnostiku će ili potvrditi uslugu za koju je zakazan termin ili će preporučiti zamensku ili dodatnu uslugu koja odgovara stanju vozila. Ova provera i rezultirajući predlog će biti izvršeni u skladu sa Opštim uslovima i odredbama popravke servisa Motrio koji su na snazi na dan prijema vozila.

Kompanija RENAULT SAS , KEOS doo i servis Motrio nisu odgovorni ni za jednu grešku proisteklu iz korisničkog unosa netačnih informacija tokom rezervacije termina.


5.7 – CENA USLUGA

Sajt ne pruža informacije o ceni usluga niti o ponudi cena za uslugu koja je izabrana za određeni termin kod servisa Motrio. Informacije o ceni korisnik može da dobije tako što će pozvati servis Motrio koji je izabran za određenu uslugu.

 

Korisniku se preporučuje da uzme u obzir da su informacije o cenama usluga koje dobije od servisa Motrio obezbeđene radi pogodnosti i da zavise od dijagnostike i preporuka navedenih u odeljku 5.5 iznad. Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ne prihvataju nikakvu odgovornost za cenu koju je servis Motrio naveo korisniku i ni pod kakvim okolnostima kompanije RENAULT SAS  i KEOS doone garantuje tačnost informacija koje obezbeđuje servis Motrio. Krajnja cena usluge može da zavisi od naloga za popravku koji je servis Motrio sastavio i prosledio korisniku na potpisivanje pre pružanja usluge, kao i od uslova i odredaba servisa Motrio koji se odnose na opšte uslove popravke, sa kojima će servis Motrio upoznati korisnika pre pružanja usluge.


5.8 – POVRATNE INFORMACIJE I ANKETE O ZADOVOLJSTVU KLIJENATA

Ako korisnik ostavi komentare na sajtu što se tiče funkcionalnosti ili kvaliteta usluga (identifikovanje grešaka, predlozi za poboljšanja itd.), korisnik se obavezuje da ustupi kompanijama RENAULT SAS  i KEOS doo sva prava, svojinu i interes u povezanosti sa njihovom primenom, bez ograničenja ili naplate. Pored toga, postoji mogućnost da nakon pružanja usluge korisnik putem imejla dobije anketu o zadovoljstvu klijenata, sa ciljem da se proceni kvalitet usluga na sajtu ili usluga servisa Motrio, pri čemu korisnik ima potpunu slobodu izbora kada je reč o popunjavanju ankete i nema nikakve obaveze u tom pogledu.


6 – OBAVEZE KORISNIKA

Korisnik se obavezuje da će koristiti sajt u skladu sa nacionalnim i međunarodnim propisima. Korisnik se posebno obavezuje da:

·      Uzme u obzir tekuće UIO i da ih se pridržava;

·      Ni na koji način i ni u kom obliku ne kopira, ni privremeno ni delimično, sajt i/ili njegov sadržaj;

·      Ne pristupa i/ili ne koristi softverske komponente sajta;

·      Ne koristi softver ni postupke za kopiranje sadržaja i/ili za narušavanje pravilnog funkcionisanja sajta;

·      Ne adaptira, modifikuje, prevodi, kompajlira, dekompajlira, sastavlja ili rastavlja nijedan deo sajta, elemenata i/ili sadržaja;

·      Ne eksportuje sajt ni da ga integriše s drugim kompjuterskim programima;

·      Obavesti kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ako on/ona sazna da je došlo do piraterije i/ili nedozvoljene ili vanugovorne upotrebe sajta i/ili njegovog sadržaja;

·      Ne vrši nikakvu manipulaciju i/ili uvođenje nikakvog virusa ili zlonamernog koda koji bi doveli do kvara računara i/ili funkcija, što bi moglo da naruši pravilno funkcionisanje sajta ili bilo kog elementa kojem se pristupa putem sajta;

·      Ni na koji način ne ometa pravilno funkcionisanje sajta;

·      Ne koristi ovaj sajt da objavljuje, preuzima ili prenosi bilo kakav materijal koji je u suprotnosti sa moralnim principima i javnim redom (kao što je, ali ne isključivo, sadržaj rasnog, političkog, religioznog, pornografskog ili seksualnog karaktera).

 

Budući da je korisnik isključivo odgovoran za način na koji koristi sajt, on/ona prihvata činjenicu da ni kompanije RENAULT SAS  i KEOS dooni KEOS doo ni servis Motrio ne mogu da snose odgovornost ni za kakvu direktnu ili indirektnu štetu, a naročito materijalnu štetu, nematerijalnu štetu, gubitak podataka ili programa, to jest finansijski gubitak, proisteklu iz pristupa i korišćenja ovog sajta ili usled prekida, suspendovanja ili modifikovanja ovog sajta ili bilo kog njegovog elementa.

Kada korisnik popunjava formulare, on/ona se obavezuje na to da sadržaj njegovih/njenih komentara:

·      Bude povezan sa svrhom formulara koji popunjava;

·      Ne narušava svrhu formulara izražavajući (i) filozofska, politička, religiozna ili sindikalna shvatanja ili (ii) elemente rasnog, etničkog ili seksualnog karaktera koji su nasilni, vulgarni, nepristojni, uvredljivi, u suprotnosti sa moralnim principima, prozelitski, klevetnički ili šire mržnju;

·      Ne narušava imidž brenda kompanije RENAULT SAS  i KEOS dooi KEOS doo niti imidž brenda mreže Motrio i uopšteno interese Grupe RENAULT.

U slučaju kršenje prethodno navedenih ograničenja, kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo zadržavaju pravo da na osnovu sopstvene procene i bez prethodne najave obustavi obradu prijave i pokrenu pravni postupak.


7 – ODGOVORNOSTI

7.1 – KORIŠĆENJE SAJTA

U okviru važećih zakona i propisa, ni kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ni članovi mreže Motrio ne preuzimaju nikakvu odgovornost za način na koji korisnik koristi ovaj sajt niti daju eksplicitnu ili implicitnu garanciju što se tiče brzine ili performansi sajta. Pristup sajtu može biti privremeno obustavljen usled tehničkih razloga. Kad god je to moguće, tehnički timovi će dati sve od sebe da što pre otklone problem.

Kompanije RENAULT SAS i KEOS do zadržavaju pravo da bilo kada i bez prethodnog obaveštenja izmene informacije na sajtu pa ni kompanije RENAULT SAS  i KEOS dooni i KEOS do ni njene podružnice niti servisi Motrio ne mogu biti pozvani na odgovornost u ovom pogledu.

Pristup sajtu i njegovo korišćenje korisnik obavlja na sopstveni rizik. Korisnik ima odgovornost da preduzme sve odgovarajuće mere kako bi podatke i/ili softver na svom telefonu ili računaru zaštitio od bilo kakvih napada.

U svakom slučaju, kompanije RENAULT SAS  i KEOS do neće snositi odgovornost:

·      U slučaju da korisnik ne poštuje ove UIO;

·      U slučaju da je neispravnost sajta uzrokovao, namerno ili nenamerno, korisnik ili treće lice i da ona proističe iz zlonamernog postupka, softvera, opreme (pametnog telefona, tableta itd.), interfejsa i bilo kog drugog proizvoda ili opreme korisnika.

·      U slučaju nastanka neispravnosti i/ili kvara računara korisnika i/ili komunikacione mreže, nezavisno od uzroka.

Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ne garantuju da na sajtu nema grešaka ili nepravilnosti, niti da on nije izložen napadima, posebno virusa, što bi moglo dovesti do neispravnosti, prekida, kvara ili gubitka podataka ili informacija.


7.2. – USLUGA SERVISA MOTRIO

Sajt isključivo pruža uslugu povezivanja korisnika sa servisima Motrio radi zakazivanja termina u servisu i dobijanja određene usluge.

Servis Motrio snosi isključivu odgovornost za uslugu koju obavlja na vozilu i kompanije RENAULT SAS  i KEOS do ne mogu da bude odgovorna za informacije koje servis Motrio daje u vezi s metodama pružanja usluga, što se posebno odnosi na informacije koje se tiču cene usluga (troškovi rada, dostupnost termina itd.). U suštini, servis Motrio pruža usluge u skladu sa uslovima i odredbama navedenim u Opštim uslovima popravke servisa Motrio.

Vredno je napomenuti da servis Motrio ne navodi na sajtu ponudu cene i da može da pruži uslugu tek nakon što pregleda vozilo za koje je zakazan termin i nakon što korisnik potpiše nalog za popravku vozila.

Osim toga, kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo neće biti odgovorne za posledice proistekle iz nemara korisnika ili servisa. Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ne prihvataju nikakvu odgovornost u slučaju spora, nezavisno od uzroka, između korisnika i servisa Motrio ukoliko se spor ne može dovesti u vezu sa kompanijama RENAULT SAS  i KEOS doo. Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ne mogu biti odgovorne kada servis Motrio ne pruži uslugu ili pruži nekvalitetnu uslugu, kao i za posledice koje proisteknu iz toga.


8 – ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

Korišćenje sajta i usluga može zahtevati da kompanije RENAULT SAS  i KEOS dooi servisi Motrio prikupljaju lične podatke na osnovu kojih će moći da direktno ili indirektno identifikuju korisnika. Da biste saznali više o obradi vaših ličnih podataka ili o kolačićima, kliknite na https://www.renaultgroup.com/en/our-commitments/the-groupe-renault-and-your-personal-data/.


9 – INTELEKTUALNA SVOJINA

9.1 – Ovaj sajt i njegov sadržaj zaštićeni su intelektualnim i svojinskim pravima.

9.2 – Ovaj sajt u celini, kao i njegovi pojedinačni elementi (fotografije, tekstovi, slogani, zaštitni znakovi, logotipi, slike i crteži, animirane sekvence sa zvukom ili bez njega) predstavljaju vlasništvo kompanija RENAULT SAS  i KEOS doo ili nosilaca prava koji su ovlastili kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo za njihovog korisnika.

9.3 Ni na koji način ne smete kopirati, izmenjivati ili reprodukovati informacije i materijal sa sajta ili na neki drugi način ometati sajt ili raditi bilo šta što bi predstavljalo kršenje naših prava. Autorsko pravo: RENAULT SAS  Limited.

 Sva naša prava su strogo zadržana.


10 – KONTAKT

Korisnik može da se obrati korisničkoj podršci putem imejl-adrese koja se nalazi u zaglavlju ovog sajta.

Zahtev za pružanje informacije biće prosleđen Odeljenju za korisničku podršku u internoj poslovnici.

Neophodno je da korisnik upiše svoje ime, imejl-adresu, broj telefona, predmet zahteva i poruku sa objašnjenjem zahteva.


11 – DOSTUPNOST SAJTA

Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doopreduzima sve što je moguće kako bi pristup sajtu, njegov pregled i korišćenje bili bezbedni.

Sajt je dostupan na kontinuiranoj osnovi, osim u slučaju više sile ili događaja koji su van kontrole kompanije RENAULT SAS , i podložan je radovima na otklanjanju kvarova i na održavanju koji su neophodni za pravilno funkcionisanje sajta.


12 – VAŽEĆI ZAKONI – REŠAVANJE SPOROVA

12.1 – Jezik koji reguliše ove UIO je srpski.

12.2 – Sajt i ovi UIO podlažu Zakonu o zaštiti podataka ličnosti. Svi sporovi nastali na osnovu tumačenja i/ili upotrebe ovih UIO moraju da budu sporazumno rešeni. U slučaju nepostizanja sporazumnog rešenja, spor će biti prosleđen sudu, i spor će rešavati nadležni sud prema mestu sedišta Tuženog

12.3 – U svakom slučaju, korisnik može da se opredeli za konvencionalni postupak medijacije ili za bilo koji alternativni pristup rešavanju spora.


13 – AŽURIRANJE UIO

Kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo zadržavaju pravo da izmene i ažuriraju ove UIO bez prethodnog obaveštenja, u bilo kom trenutku i bez prethodne najave korisnicima. Gde je to moguće, izmene i ažuriranja će biti obavezujući za korisnika čim budu objavljeni na sajtu tako da korisnik ima odgovornost da proveri tekuću verziju UIO svaki put kada on/ona pristupa sajtu.


14 – RAZLIČITE ODREDBE

14.1 – NEODRICANJE ODGOVORNOSTI

Činjenica da korisnik, kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo ili bilo koji član mreže Motrio ne koristi određenu klauzulu u tekućim UIO neće biti protumačena kao privremeno ili trajno odricanje od koristi konkretne odredbe koja će ostati na snazi.


14.2 – NEVAŽEĆA KLAUZULA UIO

Ako jedna odredba ili više njih u okviru ovih UIO bude nevažeća, ništavna ili poništena na osnovu važećih propisa, promene propisa ili usled konačne presude nadležnog suda, ostale odredbe će i dalje u potpunosti ostati na snazi a kompanije RENAULT SAS  i KEOS doo zadržavaju pravo da unese neophodne izmene u ove UIO u svetlu nastalih okolnosti.


14.3 – VIŠA SILA

Osim slučajeva više sile koje obično uvažava precedentno pravo spor će rešavati nadležni sud prema mestu sedišta Tuženog, sledeći događaji se izričito smatraju slučajevima više sile: loše vreme, vladina i zakonska ograničenja i izmene, kvar računara i blokada telekomunikacija, pad servera kompanije RENAULT SAS  i bilo koji drugi događaji koji su izvan kontrole kompanija RENAULT SAS  i KEOS doo.